Nieuwsfeeds - Binnenvaart

CBRB Algemene Ledenvergadering

Alleen voor leden van het CBRB

Op vrijdag 13 december 2019 zal de Algemene Ledenvergadering plaatsvinden.

Aanmelden

Mocht u zich nog niet hebben aangemeld (of afgemeld) voor de ALV, dan is dat mogelijk via deze link. Wij hopen alle leden te mogen verwelkomen, omdat een belangrijk onderwerp van deze vergadering is dat de directie en het bestuur de leden gaan bijpraten over de ontwikkelingen met betrekking tot de samenwerkingsverkenning met Koninklijke BLN-Schuttevaer

Ook geven de secretarissen een korte terugblik op de belangrijkste werkzaamheden, resultaten en aandachtspunten van het afgelopen jaar en worden de financiële stukken gepresenteerd.

Het programma

• 15:00 uur Inloop
  • 15:30 uur Start Algemene Ledenvergadering
  • Aansluitend is er een borrel

Locatie en bereikbaarheid

De vergadering vindt plaats in de Gerard Kerkum Boardroom van Stadion Feyenoord De Kuip, deze bevindt zich aan de zijde van het Maasgebouw. (Let op! De Boardroom bevindt zich aan de andere zijde van het stadion, dan waar de ALV van 2018 heeft plaatsgevonden).

Parkeren is gratis mogelijk op P2, P3 of P4. Ook met het openbaar vervoer is De Kuip gemakkelijk te bereiken. Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid. Voor meer vragen kunt u contact opnemen metDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ga naar boven